مطالب آموزشی

بازاریابی ورزشی در مدارس فوتبال

دانلود نرم افزارهای پرکاربرد فوتبالی

بازاریابی ورزشی مهمترین راه نجات مدارس فوتبال در ایران!

همانگونه که می دانید در عصر جدید و ورود تکنولوژی های مختلف و پیشرفت سریع ابزار ها و رسانه های اجتماعی فرصتی ویژه برای مدارس فوتبال جهت دیده شدن توانایی ها و قابلیت های آنها مهیا گردیده است. برای مثال تبلیغات و بازاریابی ورزشی در مدارس فوتبال با ورود رسانه های اجتماعی و مجازی بسیار سریعتر و حتی در دسترس و رایگان شده است.

چگونه والدین مدارس فوتبال ایده آل را برای فرزندان خود انتخاب می کنند؟

والدین دلایل مختلفی برای انتخاب یک مدرسه فوتبال خوب از دید خود دارند که می توان به نوع آموزش، امکانات، افراد فعال در آن مجموعه، هزینه دریافتی و آیتم های بسیار دیگر که مهمترین آن را میتوان به نوع تبلیغات و معرفی ان مدرسه فوتبال در فضای مجازی اشاره کرد. یکی از آیتم های دیگر ولین راه برای انتخاب آکادمی توسط اعتماد ایجاد شده و توسعه یافته است. والد تحت تأثیر نظر شخصی مورد اعتماد او قرار می گیرد و قبل از تصمیم گیری به آن توجه می کند. ما مردم، به دلیل توصیه های خوب دوستان یا نظرات افراد ناشناس در اینترنت، چیزهایی می خریم.

نکته ای که در اینجا می خواهم به آن اشاره کنم قدرت اعتماد است و اینکه چقدر تحت تأثیر نظر دیگران برای تصمیم گیری، جهت گیری، تغییر نظر و غیره هستیم. به همین دلیل است که تبلیغات شفاهی بسیار قدرتمند است. امیدواریم قبلاً افرادی داشته باشید که شما را به عنوان یک آکادمی یا یک مربی حرفه ای توصیه می کنند. اگر می خواهید آگاهی و تخصص آکادمی خود را افزایش دهید، به خواندن ادامه دهید.

ایجاد اعتماد با مخاطبان خود را می‌توانید توسط خودتان در رسانه‌های اجتماعی با برخی تاکتیک‌ها و یکپارچگی ساده روزانه ایجاد کنید.

نکات و ایده هایی در مورد نحوه به کارگیری یک استراتژی ساده در رسانه های اجتماعی که خودتان می توانید آن را مدیریت کنید.
در این مقاله سعی می‌کنم ایده‌ها و استراتژی‌های بازاریابی ساده و مفیدی را برای آکادمی‌ها یا مربیان فوتبال در مورد نوع محتوایی که می‌توانند به اشتراک بگذارند و همچنین نحوه اجرای تلاش‌هایشان ارائه کنم. نوع مشابهی از استراتژی را می توان بر روی هر نوع مربی، آکادمی رقص و غیره اعمال کرد.

افکار من مبتنی بر استراتژی ساده برای ایجاد اعتماد با مخاطبان بالقوه و ایجاد یک رابطه محکم بر اساس بینش های ارزشمند ارائه شده است.

نکات تغذیه ای برای ورزشکاران در حال رشد
رشد یک ورزشکار حرفه ای بالقوه به معنای فداکاری و نظم و انضباط فراوان است. والدین می دانند که تغذیه کودک چقدر مهم است، به خصوص اگر این کودک برنامه روزانه طاقت فرسا و تمرین سختی داشته باشد. انرژی، بهبودی سریع و رشد آنها چیزهایی است که باید از آنها مراقبت کنید. به عنوان یک حرفه ای که با این سنین کار می کنید، باید به والدین در این مورد مشاوره دهید.

بینش مفید در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود را با والدین به اشتراک بگذارید. وعده های غذایی ریکاوری سریع، قبل از تمرین غذا و میان وعده. چقدر آب بخوریم؟ چه چیز دیگری برای نوشیدن؟ خواب. به عنوان یک مربی باید نشان دهید که چقدر به این موضوع اهمیت می دهید و هر والدینی از آن قدردانی می کند. این اعتماد است. سعی کنید اینفوگرافیک های تغذیه، میان وعده هایی را که در رژیم غذایی روزانه قرار دهید، یا حتی یک برنامه غذایی ساده هفتگی تهیه کنید. پست‌ها، گرافیک‌ها و ویدیوها فرمت‌هایی هستند که این کار را انجام می‌دهند.

عادات سالم برای فوتبالیست های جوان
ایجاد عادات خوب برای کودکان مهم است. مهمتر از آن این است که ورزشکاران جوان عادت های خوبی ایجاد کنند که به آنها کمک می کند تا نظم و انضباط پیدا کنند و به صورت شخصی و همچنین به عنوان بازیکنان تیمی تکامل پیدا کنند. همانطور که می دانید عادات خوب می توانند متفاوت باشند. یک تشکر ساده یا یک ستایش از یک همبازی، از عادات جسمانی مانند خوردن مقدار زیادی میوه، نوشیدن آب و زود به رختخواب رفتن.

به عنوان یک مربی که با جوانان کار می کند، هدف شما نه تنها باید این باشد که عادت های خوب را به بازیکنان منتقل کنید، بلکه باید به والدین انگیزه و آموزش دهید. والدین زمان بیشتری را با فرزندان خود می گذرانند و به توصیه های حرفه ای در مورد چگونگی کمک به رشد و تکامل فرزندان خود نیاز دارند.

تخصص خود را در این مورد به اشتراک بگذارید و اراده خود را برای کمک به بچه ها برای تبدیل شدن به ورزشکاران بزرگ، اما اولاً مردان بزرگ بیان کنید. پست ها، مقاله ها را ایجاد کنید یا یک ویدیوی کوتاه روزانه را در پلتفرم های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام یا لینکدین به اشتراک بگذارید.

مطالعات موردی فوتبالیست های بزرگ، نمونه های موفق.
نه تنها ورزشکاران، والدین نیز به انگیزه نیاز دارند. در واقع همه ما هر از گاهی به انگیزه نیاز داریم. خدا را شکر مثال‌ها و داستان‌های زیادی برای ورزشکاران وجود دارد که از پایین شروع کردند و باعث بزرگ شدن آن شدند. به عنوان یک مربی وظیفه شما ایجاد انگیزه در ورزشکاران و همچنین والدین خود به روش های مختلف است. مطمئناً قبل یا بعد از مسابقه صحبت های عمومی چیزی است که شما دنبال می کنید. اما با استفاده از اینترنت و رسانه‌های اجتماعی می‌توانید به دنبال‌کننده‌های خود برای ادامه‌دادن بیشتر کمک کنید. شما این فرصت را دارید که به طور روزانه بر آنها تأثیر بگذارید و انگیزه دهید. صدها فیلم انگیزشی، داستان در اینترنت برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد. شما همچنین می توانید نظر خود را بر اساس موقعیت های واقعی بیان کنید.

داستان رهبران و پیشگامان را در قالب مکتوب یا ویدیویی در هر پلتفرم ممکن به اشتراک بگذارید.

تمرینات خانگی برای توسعه تفکر بازی.
به عنوان یک مربی، شما از قبل اهمیت تفکر انتقادی و تصمیم گیری در بازی را می دانید. تا جایی که من می دانم، بچه ها و بازیکنان جوان باید این را با تمرینات توسعه دهند. شما می توانید با پیشنهاد تمرینات ساده ای که کودک می تواند با کمک والدین خود یا به تنهایی در خانه انجام دهد، تخصص خود را نشان داده و نشان دهید. به یاد داشته باشید که هدف اصلی شما آموزش و تشویق والدین برای انجام این کار با فرزندانشان است.

تمرینات خانگی برای قوی‌تر کردن کودک یا توسعه تکنیک در خانه.
مفهومی بسیار مشابه با مفهوم قبلی. والدین را برای انجام تکالیف با فرزندان خود به اشتراک بگذارید، نشان دهید و انگیزه دهید. از رسانه های اجتماعی خود به عنوان ابزاری برای این کار استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که نوشتن مقاله در وبلاگ یا وب سایت شخصی شما باعث جذب بازدیدکنندگان می شود و یک ابزار عالی سئو است.

استوری های روزانه (فیس بوک و اینستاگرام) – تمرین روز.
استوری‌های فیس‌بوک و اینستاگرام (اکنون متصل شده‌اند) ابزارهای خوبی برای ثابت ماندن روزانه و اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه هستند. صرفاً گرفتن و به اشتراک گذاری یک تمرین در روز راهی عالی برای همگام شدن با والدین و همچنین سایر متخصصان است که همزمان هنر شما را نشان می دهند. یک راه عالی و ساده برای جلب اعتماد آنها که هدف است.

فلسفه آکادمی.
به عنوان یک صاحب کسب و کار و یک مربی باهوش است که هر چند وقت یکبار نتایج مسابقات را به صورت عمومی مورد بحث قرار دهد و همچنین فلسفه آکادمی خود را توضیح داده و بیان کند. گاهی اوقات نتیجه مهم نیست، درست است؟ در مورد برنامه های خود برای آکادمی صحبت کنید، بنابراین والدین (مشتریان فعلی و بالقوه) چشم انداز را درک کنند. به اشتراک گذاشتن دیدگاه یکسان، داشتن طرز فکر مشابه باعث ایجاد اعتماد و باز شدن کانال های ارتباطی می شود.

فلسفه تمرین شما را می توان به هر شکلی که با آن احساس راحتی کردید به اشتراک گذاشت. پست‌های کوتاه، مقاله‌های طولانی یا ویدیوهای کوتاه بنویسید و اجتماعی شوید.

با مربیان آشنا شوید
مردم دوست دارند تیم حامی شما و سایر مربیانی را که فرزندانشان را آموزش می دهند، بشناسند. والدین خوشحال خواهند شد که در مورد “هیئت علمی” بیشتر بدانند. با اعضای تیم خود صحبت کنید و راه انجام آن را پیدا کنید. همانطور که قبلاً پیشنهاد کردم، پست “تمرین روز” را می توان هر روز با اعضای مختلف تیم ارائه کرد.

بهترین لحظات فوتبال را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
این یکی خیلی راحت و ساده است. دنبال کنندگان شما طرفداران فوتبال هستند، بنابراین می توانید به راحتی با اشتراک گذاری هزاران لحظه عالی فوتبال و کلیپ های کوتاه تاریخی به آنها انگیزه دهید، الهام بخشید و سرگرم کنید. خدا را شکر که یوتیوب هست

اخبار قهرمانی
من فکر می کنم شما در حال حاضر این یکی را انجام می دهید. اما لازم است اشاره کنم.

جلسات ماهانه والدین (یا جلسات کودکان) را سازماندهی کنید.
این تاکتیک باید به صورت فیزیکی انجام شود. مطمئنم که صدای همه والدین باید شنیده شود، اما آنها نیز این را می طلبند. علاوه بر این، یک گروه/فوروم بسته در یک شبکه می تواند به شما کمک کند تا در جریان باشید، آسان است و کار را انجام خواهد داد.